Lid worden bij VV Heeswijk is mogelijk vanaf de leeftijd van 4 jaar. Als (mogelijk) nieuw jeugdlid kun je natuurlijk eerst een paar keer mee trainen om te proberen of je het leuk vindt. Hieronder vind je alle informatie over de aanmelding, het opvragen van informatie en de contributieregeling.

Voetbal iets voor jou? Train mee!

Wil je meer weten over jeugdvoetbal bij VV Heeswijk, neem dan contact op met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Uiteraard kun je ook een vrijwilliger op de club aanspreken! Hier alvast wat informatie op een rij:

• Je mag 3 á 4 keer meetrainen, voordat je besluit lid te worden.
  • Alleen meetrainen (dus nog geen wedstrijden spelen), kan ook.

Na aanmelding wordt contact met je opgenomen, zodat je weet wie de trainers zijn. Ook krijg je te horen op welk tijdstip en waar je op het sportpark moet trainen.

Aanmelden bij de senioren?
Heb je interesse om bij de senioren te komen spelen, neem dan contact op met Roy Swartjes, bestuurslid.

Hoe meld ik me aan?
Om je bij onze club aan te melden, dien je een volledig ingevuld aanmeldingsformulier in te vullen. Deze kun je hieronder downloaden of ophalen in de vrijwilligersruimte op de club.

Downloaden aanmeldingsformulier

Het ingevulde aanmeldingsformulier lever je digitaal of op papier in. Wanneer je het op papier inlevert, kan dit in de vrijwilligersruimte of op adres: Kunerastraat 20 in Heeswijk-Dinther. Het formulier kun je digitaal verzenden aan: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Er geldt een inschrijfbedrag van € 10,00 per lid, te betalen bij inleveren aanmeldingsformulier. Bij digitale toezending gelieve het bedrag te betalen in de kantine of aan Kunerastraat 20, Heeswijk-Dinther in een envelop met omschrijving, naam en geboortedatum.Je krijgt altijd een bevestiging van je inschrijving, zodat je zeker weet dat je lid bent van VV Heeswijk!

Regeling contributie
Als lid van VV Heeswijk betaal je jaarlijks contributie. Hieronder vind je de huidige contributieprijzen. Verdere regels rondom de contributie zijn:- Aan het begin van het seizoen wordt de contributie geïnd;
- Betalingen en contributies geschieden via automatische incasso;
- De betaaltermijn is naar keuze jaarlijks of halfjaarlijks;- Vanaf het vierde spelende thuiswonende lid van een gezin is het jongste lid vrijgesteld van contributie;
- Eindigt het lidmaatschap in de loop van het jaar, blijft niettemin contributie voor het gehele boekjaar verschuldigd;
- Niet-spelende leiders betalen geen contributie en spelende leiders betalen jaarlijks 50% contributie.

Vastgestelde contributiebedragen:

Wijzigingen doorgeven?
We houden ons ledenbestand graag up to date. Geef adres-, mailadres- en telefoonwijzigingen daarom door aan Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Bedankt!

Lidmaatschap opzeggen?

Leden die hun lidmaatschap op willen zeggen (voor het volgende seizoen) dienen dit voor 15 mei te doen bij: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.