20190526 192828Dit weekend speelt VV Heeswijk op de eigen Balledonk tegen Real Lunet. Kijken we naar de ranglijst dan zien we dat het een duel is tussen de nummers 7 en 11 van de Tweede Klasse F. Kijken we naar de pupillen van de week dan zien we dat dit twee toppers zijn uit de JO10: Sid van de Wiel en Bram van Hooft. Ze stellen zich graag aan jullie voor.

Sid

Goedemiddag supporters van VV Heeswijk. Ik ben Sid van de Wiel en ik vind het supertof om vandaag Pupil van de Week te mogen zijn. Ik ben een tweebenige verdediger van de JO10 en we worden getraind door Hugo, Arjen en Kevin. Gamen vind ik leuk om te doen als ik niet met voetballen bezig ben en mijn favoriete game is Fortnite. Voor een frietje met een frikandel en een glaasje Fanta kun je me 's nachts wakker maken. En oh ja, mijn favoriete voetbalclub is PSV. Hopelijk wordt het een mooi potje vandaag!

Bram

Hoi! Ik ben Bram van Hooft, 9 jaar oud en ook ik speel in de JO10, maar ik sta op het middenveld. Mario Götze is mijn lievelingsvoetballer en die voetbalt ook nog eens bij mijn favoriete voetbalclub PSV. Ik kijk graag naar de Formule 1 en ook gamen doe ik graag en dan vooral Pokemon. Doordeweeks ga ik naar basisschool Het Mozaïek en later zou ik graag profvoetballer worden. Vandaag probeer ik alvast de kunst af te kijken bij Heeswijk 1. Ik heb er zin in!