20190526 192828Op paasmaandag neemt het eerste elftal van voetbalvereniging Heeswijk het op tegen CHC. En het mag dan Pasen zijn, natuurlijk hebben we ook bij deze kraker weer twee pupillen van de week. Maandag verwelkomen we Vince van Veghel en Niek van der Pas als speciale gasten. Veel plezier heren!

Vince

Hallo supporters van VV Heeswijk. Mijn naam is Vince van Veghel en ik ben 9 jaar oud. Ik speel in de JO10 als keeper of als middenvelder. Later wil ik graag ambulancebroeder worden. Mijn lievelingseten is groentesoep én pizza! Ik zit op het Mozaiek en als ik niet naar school hoef dan game ik graag. Fortnite is mijn favoriet. Ik heb heel veel zin in de wedstrijd van VV Heeswijk tegen CHC en ik hoop dat de drie punten in Heeswijk blijven!

Niek

Hoi allemaal! Ik ben Niek, 9 jaar oud en ook ik ben middenvelder van de JO10. Mijn trainers zijn Hugo, Kevin en Arjen. Naast voetballen rijd ik graag motor en ook gamen vind ik leuk. In FIFA en Call of Duty ben ik niet te verslaan. Ik zit op De Bolderik bij Juf Peet en Juf Linda en later wil ik politieman worden. Biefstuk met frietjes is mijn lievelingseten en daar hoort natuurlijk een glaasje cola bij! En oh ja, mijn favoriete voetbalclub is Manchester United en ik heb twee lievelingsspelers; Ronaldo en Messi. Ik wens Heeswijk heel veel succes vandaag!