20190526 192828Deze zondag speelt ons eerste elftal de thuiswedstrijd tegen Olympia '18. En natuurlijk wordt er weer uitgepakt met twee toppers als pupillen van de week. Deze week is de eer voor Ryan Welten en Jayden van Boxtel.

Ryan

Hallo supporters van VV Heeswijk! Mijn naam is Ryan Welten, ik ben 10 jaar oud en ik voetbal in de JO11-2 van onze mooie voetbalclub. Mijn taak in het veld is het voorkomen van tegengoals want ik ben keeper en verdediger. Als ik niet voetbal vind ik het leuk om te steppen, op de trampoline te springen of een filmpje te kijken op YouTube. Mijn lievelingseten is een frikandelletje speciaal met een glaasje cola. Ik heb er veel zin in vandaag! Groetjes Ryan

Jayden

En mijn naam is Jayden van Boxtel, ik ben 10 jaar oud. Waar Ryan de goals moet voorkomen, ben ik degene die de goals moet maken want ik sta in de spits bij de JO11-2. Mijn favoriete voetbalclub is natuurlijk Ajax en mijn favoriete speler is Donny van de Beek. Naast voetbal zijn mijn hobby's; BMX-en en motorcrossen en later zou ik graag fietsenmaker worden. Ik eet het allerliefst een broodje frikandel met een Active Lemon on the side. Ik wens VV Heeswijk heel veel succes met de wedstrijd tegen Olympia!