20190526 192828Een nieuwe zondag, een nieuwe kraker voor ons eerste elftal. En ook weer een zondag twee (!) pupillen van de week. Een affiche tegen EVVC uit Vinkel verdient natuurlijk ook twee pupillen en deze week zijn het niemand minder dan Noud Dobbelsteen en Quint Minnaar. De twee jongemannen stellen zich voor.

Noud

Goedemiddag fans van VV Heeswijk! Mijn naam is Noud Dobbelsteen en ik ben verdediger in de JO11-2. Ik zit in groep 7 van Basisschool het Mozaiek bij juf Kelly en juf Lieke en later zou ik graag metselaar willen worden. Het liefst eet ik een stroopwafel en drink daar bij graag een glaasje Fanta. Mijn favoriete voetbalclub is PSV, mijn favoriete tv-programma Expeditie Robinson en ik heb één huisdier en dat is een hamster. We gaan er vandaag een leuke dag van maken met hopelijk een zege voor VV Heeswijk! Doei, groetjes Noud.

Quint

En ik ben Quint Minnaar, 11 jaar en ik voetbal in de JO11-1. Mijn favoriete voetbalclub is Liverpool en mijn favoriete voetballer is Virgil van Dijk, die net als ik verdediger is. Als ik niet voetbal, game ik graag en het liefst doe ik dan Minecraft, Rocket League en FIFA. Ook ik zit op Basisschool het Mozaiek en later wil ik graag automonteur worden. Mijn lievelingseten is pizza en een 7-upje op zijn tijd gaat er altijd wel in. Vandaag wens ik Heeswijk heel veel succes in de wedstrijd tegen EVVC! Groetjes Quint