logoVVHeeswijkDinsdagavond kondigde premier Mark Rutte nieuwe maatregelen aan in de strijd tegen het coronavirus. De maatregelen zijn vervelend voor ons als voetbalclub en voor ons als amateurvoetballers, maar broodnodig om het aantal besmettingen terug te dringen. De maatregelen betekenen voor ons dat alle amateurcompetities voor de komende vier weken stil worden gelegd en in teamverband sporten niet meer mag als je ouder dan 18 bent. Kortom; de komende vier weken zijn er géén wedstrijden en alleen onze jeugdleden kunnen nog in teamverband trainen op onze voetbalclub.

De overige regels blijven zoals ze waren, dus: kantine en kleedlokalen zijn gesloten. Ouders mogen niet kijken bij de trainingen. Na de trainingen dienen de spelers zo snel mogelijk huiswaarts keren. Het dringende verzoek aan de ouders is, om de kinderen op de parkeerplaats op te wachten en dus niet naar de grasvelden achter de kantine te gaan en staan wachten.

DTV maakte deze week een rondje langs de velden en ging onder meer langs bij onze voetbalclub. Zie het item HIER.

Het zijn vervelende en ingrijpende maatregelen, maar we moeten het nog altijd samen doen. Blijf gezond allemaal en we houden jullie via onze website op de hoogte.