logoVVHeeswijkZoals we allemaal meegekregen hebben zijn de coronamaatregelen deze week weer aangescherpt. Ook wij amateurvoetballers krijgen te maken met extra beperkingen. Het is misschien vervelend maar we moeten het met zijn allen doen in deze periode. De meest belangrijke maatregelen; de kantine is de komende drie weken gesloten en publiek is bij wedstrijden van al onze elftallen niet meer toegestaan.

Het beleid in de kleedlokalen blijft zoals we het de afgelopen periode ook gedaan hebben. Dit wil zeggen:

• Tijdens trainingsavonden wordt er geen gebruik gemaakt van de kleedlokalen.
  • Op wedstrijddagen mogen er maximaal 8 spelers in een kleedkamer. Dus omkleden in groepjes van 8.
  • Douchen gebeurt met maximaal 2 spelers tegelijk.

Wanneer je het prettiger vindt om op wedstrijddagen omgekleed op de club te komen en thuis te douchen dan is dit natuurlijk helemaal prima.

Voor ons publiek zijn de wedstrijden, in ieder geval de komende drie weken, niet te bezoeken. Bij uitwedstrijden van jeugdspelers (t/m 19 jaar) vallen de benodigde chauffeurs onder de teambegeleiding. Zij vallen dus niet onder de regel voor toeschouwers en mogen blijven kijken naar de wedstrijd. Zij mogen dus wel bij de wedstrijd aanwezig zijn, in alle andere gevallen zijn alleen de spelers en de begeleidingsstaf bij de wedstrijden aanwezig.

Bij thuiswedstrijden en bij trainingen is het dus niet de bedoeling dat er iemand langs de kant van het veld staat.

Nogmaals; we moeten het met zijn allen doen en dus aan al onze leden het dringende verzoek om je te houden aan deze getroffen maatregelen.