Willem IIKomende zaterdag staat de klassieker tussen Avesteyn en Heeswijk op het programma. Het is natuurlijk fantastisch dat deze wedstrijd weer eens gespeeld gaat worden en het is heel fijn voor de supporters van beide verenigingen dat er weer genoten kan worden van deze dorpsderby. Het bezoeken van sportwedstrijden gaat in de huidige situatie, zoals u begrijpt, wat anders dan dat u gewend bent. Het bestuur van Avesteyn heeft op hun site dan ook wat regels opgesteld. Het dringende verzoek van het bestuur van VV Heeswijk is dan ook om deze regels goed door te nemen en u aan deze regels te houden wanneer u zaterdag naar Dinther gaat.

De voorzorgsmaatregelen zoals deze gepubliceerd staan op de site van Avesteyn:

Het bestuur van Avesteyn heeft besloten het sportpark aankomende zaterdag voor maximaal 250 bezoekers toegankelijk te maken, daarna gaan de poorten dicht. Wellicht ten overvloede maar het blijft belangrijk; neem rondom het hoofdveld en op de tribune plaats op anderhalve meter van elkaar, ga dus niet op een kluitje staan. Er zal een handhaver aanwezig zijn om een oogje in het zeil te houden. Met ieders medewerking kunnen we er een mooie ouderwetse voetbalzaterdag van maken!

Wij als bestuur van VV Heeswijk sluiten ons aan bij voorgeschreven regels. Laten we er met zijn allen een mooie, sportieve en bovenal veilige voetbalavond van maken.