Heineken 2.2Voetbalvereniging Heeswijk heeft met Heineken een nieuwe leverancier voor de dranken in de kantine aangetrokken. Voor de benodigde consumpties is breder gekeken naar wat er nodig is om voor alle leden en gasten wat te bieden. In de kantine worden aanpassingen verricht om met name ook het assortiment van niet alcoholische dranken te verbeteren.

Het bestuur is blij met deze nieuwe overeenkomst. Voorzitter Peer Verkuijlen zegt hierover: “Het uitgangspunt is dat we als voetbalvereniging sport willen stimuleren omdat actief zijn en sportief bewegen voor iedereen gezond is. Dat daarnaast ook de sociale en gezellige contacten er toe doen is natuurlijk ook duidelijk. Sinds jaar en dag worden daar ook alcoholische dranken bij genuttigd. Toch kan ook hierbij meer gekeken worden naar gezondheid. Vandaar dat we er zeker meer aan willen doen door juist ook niet-alcoholische dranken aan te bieden. We zien ook dat daar meer behoefte aan is”.

Dat wordt nu ook aantrekkelijker gemaakt door in de kantine daar meer aandacht te geven en uit te dragen. In de overeenkomst die is gesloten met Heineken wordt daar nadrukkelijker aandacht aangegeven. Op 2 februari is de overeenkomst getekend door Maik van den Berg namens Heineken en penningmester Joeri Dobbelsteen en voorzitter Peer Verkuijlen.

Flesjes 0.0 2.2.JPG