Nieuwjaarsreceptie 2018 vv Heeswijk 09

Zondag 5 januari vindt in de kantine van onze voetbalclub de jaarlijkse nieuwjaarsreceptie plaats. Om 13.00 uur gaan we natuurlijk eerst voetballen. De jongemannen van Heeswijk 35+ nemen het op tegen de nog jongere mannen van Heeswijk JO19-1. Alle support is welkom! Na het sportieve gedeelte, gaan we vanaf 15.00 uur proosten op het nieuwe jaar, huldigen we de jubilarissen en natuurlijk wordt de Pluim van de Club uitgereikt!

Zoals ieder jaar worden tijdens de nieuwjaarsreceptie onze jubilarissen in het zonnetje gezet. Ook is er speciale aandacht voor Tom Sleddens en Dylan Davies, zij speelden in 2019 hun 250ste wedstrijd in het eerste elftal van VV Heeswijk. Erik Aarts, Joan van den Akker en Gerard van Creij zwaaiden onlangs af als bestuurslid en ook zij worden bedankt voor bewezen diensten.

Tot 5 januari allemaal! Dan proosten we gezamenlijk op een gezond en sportief 2020!