20190526 192828

Peer Verkuijlen is bezig aan zijn laatste maanden als voorzitter van Voetbalvereniging Heeswijk. Dit maakte Verkuijlen donderdagavond zelf bekend tijdens de drukbezochte Algemene Ledenvergadering in de kantine van VV Heeswijk. “Na ruim 12 jaar voorzitter te zijn geweest van deze prachtige club, vind ik het tijd om de voorzittershamer over te dragen aan een opvolger.” De komende maanden wordt er gezocht naar een opvolger voor Verkuijlen. Belangstellenden kunnen zich hiervoor ook melden.

Het was een drukbezochte, constructieve en inspirerende Ledenvergadering donderdagavond in de kantine van VV Heeswijk. Naast de mededeling van Peer Verkuijlen kondigden ook jeugdvoorzitter en bestuurslid Joan van den Akker en bestuursleden Erik Aarts en Gerard van Creij aan hun taken in het bestuur neer te leggen. Bart Naus komt het bestuur versterken en de komende tijd wordt ook gekeken hoe we invulling gaan geven aan de overige vrijgekomen plekken.

Naast de jaarlijks terugkerende thema’s was er dit jaar ook een heel speciaal agendapunt. Aan het eind van de Ledenvergadering werd er met alle aanwezigen op een luchtige manier gekeken en gesproken over de toekomst van onze voetbalclub. Met behulp van smartphones kon er gereageerd worden op een twintigtal stellingen. ‘We hebben op dit moment voldoende vrijwilligers’, ‘Als vrijwilliger word je voldoende gewaardeerd’ en ‘In de kantine hangt altijd een gezellige sfeer’ zijn enkele voorbeelden van stellingen die de revue passeerden. De reacties van alle aanwezigen helpen uiteindelijk bij de ontwikkeling van een toekomstvisie voor onze voetbalclub.

Houd de site de komende tijd in de gaten voor onder meer een verslag van deze bijeenkomst, de bekendmaking van de loting van de quizavonden, de ontwikkelingen rondom de toekomstvisie en al het nieuws over de invulling van de vrijgekomen bestuursfuncties. Belangstellenden kunnen zich hiervoor melden.

Voor de volledigeheid vind je hier het aangepaste jaarverslag van het seizoen 2018/2019.