logo vvheeswijk

Afgelopen weekend werd het voetbalseizoen 2018/2019 afgesloten op Sportpark De Balledonk. Het was een mooi seizoen, met veel mooi voetbal, een mooie nieuwe kunstgrasmat en veel keurige eindklasseringen als we kijken naar de ranglijsten. Er is ook afscheid genomen. Spelers stoppen of zoeken hun heil elders, trainers doen een stapje terug en leiders geven het stokje door. Dank allen.

Dank aan allen die zich ook afgelopen seizoen weer ingezet hebben, alle vrijwilligers zoals trainers, leiders, de technische ploeg voor onderhoud, de schoonmaakploeg, wasploeg en de kantinemedewerkers, kassamedewerkers, scheidsrechters en assistent-scheidsrechters, (jeugd-) bestuursleden en alle commissies, de evenementencommissie die een mooie afsluiting organiseerde, stichting Dorpszeskamp, Vrienden van VV Heeswijk en het 7tegen7 toernooi.

Ook dank aan alle sponsoren en zeker ook aan alle trouwe supporters en verder allen die op één of andere wijze een bijdrage leveren.

Iedereen ontzettend bedankt. Kom allen nog deelnemen en genieten van de aankomende Zeskamp en het 7tegen7 toernooi.

Drie personen verdienen een extra woord van dank. Drie personen die zich de afgelopen jaren, ieder op hun eigen manier, met grote inzet meer dan verdienstelijk hebben gemaakt voor VV Heeswijk.

Luuk 3LUUK WILLEMS

Luuk stopt als trainer/leider van Heeswijk JO19, het team dat vroeger door het leven ging als Heeswijk A1, en dat vinden wij meer dan jammer. Veel van de spelers die momenteel, en de afgelopen jaren, doorstootten naar de senioren kregen de fijne kneepjes van de voetbalsport mee van Luuk. Maar liefst 18 jaar is Luuk actief als leider/trainer voor vele jeugdteams. Zijn inzet voor de club vanaf zijn 17 jaar is een fantastisch voorbeeld voor velen.

Dylan 3DYLAN DAVIES

In het afgelopen Paasweekendbereikte Dylan de mijlpaal van 250 gespeelde wedstrijden in Heeswijk 1. Een aantal dat niet heel veel spelers weten te bereiken. Dylan is al jaren een meer dan gewaardeerde kracht in het vaandelteam van onze voetbalclub. Zijn inzet en voetbalkwaliteiten zullen we gaan missen op zondagmiddag, half 3. Maar gelukkig blijft Dylan behouden voor onze voetbalclub en gaat hij een niveautje lager spelen.

Jos 3JOS VAN DER PAS

Jos was 15 jaar lang leider van ons eerste elftal. Wat langer geleden speelde Jos zelf vele jaren in het eerste team. Waar trainers de afgelopen 15 jaar kwamen en gingen bleef Jos de stabiele factor, die zijn taken altijd secuur uitvoerde en bij wie eenieder terecht kon voor een luisterend oor. Tijdens de wedstrijden van Heeswijk 1 stond Jos, met zijn karakteristieke bos krullen, altijd tegenover de dug out aan de andere kant van het veld om ‘zijn’ mannen aan te moedigen. Jos zijn we zeker niet kwijt, hij heeft zijn handen nu vrij voor andere hand- en spandiensten binnen onze voetbalclub.

Namens het bestuur en jeugdbestuur,

Peer Verkuijlen, voorzitter