Dit jaar bestaat de gemeente Bernheze 25 jaar. Op zondag 19 mei wordt dat cultureel, muzikaal en ook sportief gevierd in De Kersouwe in Heeswijk-Dinther. Zowel kinderen als volwassenen kunnen die dag meedoen aan diverse hardloopwedstrijden.

Er zijn wedstrijden in diverse categorieën. De run vindt plaats in de mooie en groene omgeving van De Kersouwe in Heeswijk-Dinther.

De afstanden kunnen in estafettevorm of individueel worden gelopen:

• Kidsrun 750m (start 11.30 uur)
  • Kidsrun 1,5 km (start 12.00 uur)
  • 5 km (start 12.30 uur)
  • 10 km (start 12.30 uur)
  • 21,1 km (halve marathon, start 12.30 uur)

Doet jullie sportvereniging ook mee met een team of wil je individueel lopen, Schrijf je alvast snel in via: https://inschrijven.nl/form/2019051900294-nl

Deelname is gratis!

Alle festiviteiten met betrekking tot het 25-jarig jubileum van de gemeente Bernheze zijn gecentraliseerd op zondag 19 mei. Meer informatie over het programma vind je op onze website: www.bernheze.org, onze Facebookpagina, sociale media en in de MooiBernhezeKrant.

Het wordt een gezellig en sportief evenement. Tot de 19e!

Werkgroep sport 25-jaar Bernheze

.