190106 Foto Fred van Zoggel pluim1 kopieDe Pluim van de Club van Voetbalvereniging Heeswijk is voor het jaar 2018 toegekend aan Fred van Zoggel (52). De jaarlijkse eretitel van de vereniging werd aan Fred toegekend vanwege zijn jarenlange inzet waarmee hij zich bijzonder verdienstelijk maakt voor onze club. Tijdens een drukbezochte nieuwjaarsbijeenkomst is de oorkonde aan Fred uitgereikt. Meer foto's.

De Pluim werd zondagmiddag uitgereikt in een bomvolle kantine door voorzitter Peer Verkuijlen. Fred is al jarenlang actief bij de vereniging. Hij was als leider/trainer actief bij de jeugd en sinds zo’n 15 jaar bij de senioren. Naast assistent scheidsrechter zorgt hij mede voor de sponsering. Een hele grote bijdrage levert Fred ook aan de jaarlijkse Zeskamp. Volgens de voorzitter wordt met dit eerbetoon nog eens benadrukt hoe belangrijk mensen zoals Fred zijn voor de vereniging. Mensen waarop de vereniging kan bouwen.