ArnovandePasIn januari van dit jaar werd aan Arno de Pluim van de Club uitgereikt vanwege zijn jaren lange verdiensten en grote betrokkenheid bij onze vereniging. Een bijzondere emotionele gebeurtenis die veel indruk op hem en al zijn naasten maakte evenals bij de vele aanwezigen van de vereniging. Arno was toen al ernstig ziek en heeft de strijd helaas niet mogen winnen. Afgelopen donderdag 21 juni is hij op 58 jarige leeftijd overleden.

Arno was bijna 50 jaar lid van voetbalvereniging Heeswijk. Hij was vele jaren actief als keeper, jeugdleider, scheidsrechter en huisschilder. Zijn overlijden is een groot verlies voor allen in het bijzonder voor zijn moeder, broer en zussen en aanverwanten. Wij wensen hen allen heel veel sterkte.

Maandagavond 25 juni is er om 19.00 uur een avondwake in de parochiekerk H. Willibrordus in Heeswijk. Op dinsdag 26 juni is ook in deze kerk om 10.30 uur een uitvaartdienst om afscheid te nemen van Arno. Iedereen is daarbij zeer welkom.

Namens bestuur, leden en vrienden van Voetbalvereniging Heeswijk