Foto IlseMet ingang van het nieuwe seizoen is de bestuursfunctie Communicatie & PR vacant. Ilse Brekelmans stopt en dus zoeken we een opvolg(st)er. Wat de functie inhoudt? Ilse licht het toe.

Eigen taken
“Al vanaf mijn vijf jaar voetbal ik bij VV Heeswijk en doe dat nog steeds, inmiddels bij de Vrouwen. Na een aantal jaar als trainster actief te zijn bij de meiden, werd ik in 2012 gevraagd om binnen het hoofdbestuur allerlei taken rondom communicatie op me te nemen. Het leuke hieraan was, dat ik voor een groot deel mijn eigen functie mocht inrichten. Inmiddels heb ik de social media en de website (vernieuwd) opgezet en schrijf ik, in sommige gevallen samen met de voorzitter, alle persberichten en andere artikelen. Ook verzorg ik tweewekelijks de flyer die we bij de wedstrijden van Heeswijk 1 aan onze bezoekers uitdelen. Daarnaast weten vrijwilligers me regelmatig te vinden voor allerlei andere verzoekjes, wat altijd leuke resultaten oplevert. Uiteindelijk met als doel om goede communicatie te verzorgen en zo op een creatieve manier bij te kunnen dragen aan onze mooie vereniging.”

En verder..
“Naast de communicatie- en PR-zaken praat je in het hoofdbestuur ook mee over alle algemene zaken. In het eerste jaar als bestuurslid kwam ik er direct achter wat er allemaal speelt binnen onze vereniging. Veel meer dan waar ik als speelster of trainster in eerste instantie aan gedacht had. Van beheer en onderhoud van de accommodatie, schoonmaak, evenementen, tot allerlei voetbal gerelateerde zaken en de volledige personele bezetting. Het leuke is dat in iedere discussie jouw mening ook echt meetelt en dat je veel ruimte hebt om zelf dingen uit te voeren. Samen met de andere bestuursleden hebben we er de afgelopen jaren weer voor gezorgd dat we een gezonde, gezellige club kunnen zijn én blijven.”

Wil jij de komende jaren vanuit het bestuur actief zijn voor onze club? Of twijfel je nog? Neem gerust contact op met Ilse voor meer informatie: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Met een van de andere bestuursleden mag natuurlijk ook!