VoetbalkampAcademyHeeswijkVoetbal met plezier en leer nieuwe voetbalvormen aan. En dat lekker bij VV Heeswijk, een club bij jou in de buurt. Een leuke afwisseling van de zomervakantie voor ieder kind. Betaalbaar voor ouders en bovenal een veilige beweegomgeving!! Wij werken samen met de organisatie van het Nederlands Techniek Kampioenschap voetbal dus organiseren kunnen we...

Er zijn veel voetbal-voetbalkampen maar er zijn er helaas ook veel van hetzelfde. Wij onderscheiden ons met een zeer afwisselende dagprogramma’s voor kinderen vanaf 6 jaar die iets extra’s gaan doen voor een zeer aantrekkelijke prijsstelling.

3 dagen voor 99 euro (geen overnachting!)

Deze dagen staan bol van afwisselende activiteiten. De deelnemers (wel of geen lid van een voetbalclub) gaan niet alleen de hele dag voetballen maar ook een persconferentie geven (wie doet dit het beste?), voetgolf spelen (team tegen team), een quiz spelen en naar de mooiste voetbalgoals kijken en testen wij meteen hun voetbalkennis middels vragen er over te stellen. Dit alles wordt genoteerd en beoordeeld in je eigen persoonlijke unieke voetbalpaspoort** wat werkelijk niemand in zijn of haar bezit heeft.

Het Voetbal International voetbalkamp vindt plaats bij VV Heeswijk van 24 t/m 26 oktober 2016. Zo kan uw kind in de herfstvakantie actief blijven én goed voorbereidt verder gaan in het nieuwe schooljaar cq sportjaar! Weg met die computer of andere luie spelletjes. Lekker ballen, lachen, aanleren en genieten.

Bij deze Voetbal International voetbalkampen zal geen kind zich vervelen. Ieder uur doen ze wel iets anders wat voetbal gerelateerd is. (zie programma). Voetbal FUN staat centraal en dit is ook de visie van René Meulensteen, de grondlegger van de Manchester United-filosofie. Gedrag, sportiviteit en respect is de rode draad van deze voetbaldagen.

VoetbalkampAcademyHeeswijkprogramma

Voor inschrijven: