20190526 192828Trotse en blije gezichten zondagmiddag op Sportpark De Balledonk in Heeswijk. De trouwe en zeer gewaardeerde hoofdsponsor Gebr. Dijkhoff BV blijft namelijk nóg vijf jaar als hoofdsponsor aan VV Heeswijk verbonden.

Voor de wedstrijd van het eerste elftal tegen RKSV Schijndel werd de verlenging officieel gemaakt door directeur van Gebr. Dijkhoff BV Rémon Dijkhoff en voorzitter van VV Heeswijk Maarten Lucius. Voorzitter Lucius: “In de regio zijn weinig sponsoren te vinden die al zo lang, zo trouw bij een vereniging betrokken zijn als hoofdsponsor. Heeswijk en Gebr. Dijkhoff BV horen bij elkaar en daarom zijn we verheugd dat we de overeenkomst hebben kunnen verlengen.”

Het huwelijk tussen Gebr. Dijkhoff en VV Heeswijk is al jaren een ontzettend goed huwelijk. Al meer dan 25 jaar sponsort het bedrijf de blauwwitten uit Heeswijk waarvan de laatste 22 jaar als hoofdsponsor. En daar komen nu dus minimaal nog vijf jaar bij.

Lucius: “Achter iedere sponsor staan mensen die het bedrijf een gezicht geven. Léon en Toine Dijkhoff waren en zijn dit al jaren, maar een nieuwe generatie komt eraan! De kinderen zijn steeds meer betrokken bij het bedrijf. Zo is Rémon Dijkhoff inmiddels toegetreden tot de directie. Kortom; een hechte familie die naast sponsor te allen tijde positief en actief betrokken is bij het wel en wee van onze vereniging. Wij zijn blij met een sponsor die verder kijkt dan alleen een financiële bijdrage, maar juist ook meedenkt in andere zaken die belangrijk zijn. Zowel sportief alsook sociaal en maatschappelijk. Een mooi voorbeeld hiervan is de jaarlijkse materiele bijdrage aan de Dorpszeskamp. Een prachtig jaarlijks dorpsspektakel dat georganiseerd wordt door vrijwilligers van VV Heeswijk.”

VV Heeswijk dankt Gebr. Dijkhoff BV hartelijk voor de jarenlange, prettige samenwerking en kijkt uit naar de komende 5 jaar!

Teamfoto Heeswijk 1 2022