20190526 192828Het zal misschien niet als een grote verrassing komen, maar de nieuwjaarsreceptie, zoals we hem begin januari hadden willen houden, kan helaas niet doorgaan. Hoe graag we ook gezamenlijk hadden willen proosten op het nieuwe jaar, de jubilarissen hadden willen huldigen en de Pluim van de Club hadden willen uitreiken, de huidige maatregelen staan niet toe om dat te doen hoe we het voor ogen hadden. MAAR wanneer het wel weer kan, maken we het dubbel en dwars goed. VV Heeswijk-voorzitter Maarten Lucius legt uit.

Beste leden, vrienden, supporters en sponsoren

Helaas moet ik u allen mededelen dat de Nieuwjaarsreceptie op 2 Januari aanstaande voor het 2de jaar op rij geen doorgang kan vinden. Het betreurt ons enorm dat we niet kunnen proosten op het nieuwe jaar, gezellig kunnen samen zijn en onze inmiddels vele jubilarissen niet persoonlijk kunnen feliciteren met hun prestatie en de pluim van de club niet kunnen uitreiken. Ook zouden we stilstaan bij het afscheid van Peer Verkuijlen die afgelopen april het stokje heeft overgedragen na bijna 14 jaar voorzitterschap.

Het blijft ontzettend jammer en vervelend maar anderzijds is het nu eenmaal zo dat wij gezien de huidige situatie en de daarbij geldende maatregelen de receptie moeten cancelen. Het is gezien de huidige maatregelen voor ons onmogelijk om de receptie op een voor iedereen veilige manier te organiseren zoals jullie dit van ons gewend zijn. Hierin nemen wij graag onze verantwoordelijkheid.

Dit betekent uiteraard niet dat we het overslaan en vergeten. We zullen zeker gaan proosten met elkaar zodra de huidige coronagolf weer onder controle is en dus de maatregelen dit weer toelaten. Uiteraard ontvangt u hiervoor weer een aparte uitnodiging.

Hopelijk kunt u onze beslissing respecteren en rekenen daarmee op uw begrip.

Rest mij u en uw dierbaren alvast een prettige kerst en een goed uiteinde toe te wensen.

Namens bestuur VV Heeswijk,

Maarten Lucius