20190526 192828Nu de bal weer rolt op de velden en het publiek hun favoriete team weer naar de overwinning schreeuwt langs het veld, is het elk weekend weer feest. Maar dit weekend is het op ons sportpark dubbel feest. Waarom? Nou, onze mooie voetbalclub bestaat op 1 oktober 70 jaar. Onze voorzitter Maarten Lucius praat ons bij.

Van de voorzitter:
Toen ik in april het stokje van Peer Verkuijlen overnam, zaten we nog midden in allerlei beperkende maatregelen in verband met de coronapandemie en was er van actief voetbal nog geen sprake. Onderling trainen was het maximaal mogelijke en onze kantine, het kloppend hart van onze voetbalclub, moest nog gesloten blijven. We misten allemaal de grappen en grollen in de kleedkamer, het sociale praatje met elkaar en het ‘gewoon’ samenzijn in een ontspannen setting.

Inmiddels zijn de coronacijfers gelukkig wat positiever, waardoor we weer wat meer mogen en kunnen. Ook op onze voetbalvereniging. We kunnen elkaar weer treffen en ons favoriete spelletje spelen met onze voetbalvrienden!

We zijn er nog niet, blijf je aan de geldende maatregelen houden en respecteer deze. Hou vol!

Trots
Met veel plezier, en toch ook wel met enige trots, zie ik sinds een paar weken dat er weer gevoetbald wordt op onze club en dat we weer gezellig gebruik maken van onze kantine en terras. Trots ben ik vooral op al onze leden, sponsoren en natuurlijk onze vrijwilligers! De leden die allemaal lid zijn gebleven, sponsoren die nog steeds hun steentje bijdragen, op allerlei verschillende wijzen, waardoor we ook op financieel gebied gezond gebleven zijn. Hartelijk dank daarvoor!!

Bijzonder nog even de aandacht voor onze vele vrijwilligers die ervoor gezorgd hebben en ervoor zorgen dat onze actieve leden weer fijn kunnen trainen, wedstrijden kunnen spelen en gebruik kunnen maken van alle faciliteiten! Hulde en dank voor deze vrijwilligers!

Vrijwilligers kunnen we niet genoeg hebben. Daarom bij deze ook nog een oproep! Heb je ergens nog wat tijd over en wil je onze vereniging een nog leukere en plezierigere plek maken om te zijn, meld je dan bij één van de commissie- of bestuursleden. We kunnen altijd wat handjes gebruiken. Van vlaggen tot fluiten, trainers, leiders, ondersteuning bij het onderhoud van het sportpark, een rol als verzorger of fysio, lid van de activiteitencommissie. Noem maar op!

Samen zijn we de vereniging en samen zijn we dus ook verantwoordelijk voor de invulling van alle taken en werkzaamheden die er zijn.

VV Heeswijk 70 Jaar!!
Tot slot nog dit: op 01 oktober 2021 bestaat onze voetbalvereniging 70 jaar!

Via deze weg wil ik jullie allemaal van harte feliciteren met dit prachtige jubileum. Dit is iets waar we allemaal ontzettend trots op mogen zijn. Grootse festiviteiten worden vaak georganiseerd rondom een 75-jarig bestaan en over vijf zullen we dan ook écht groots uitpakken.

Gezien de rare periode die we met zijn allen achter ons hebben, willen we het 70-jarig bestaan niet zomaar aan ons voorbij laten gaan. Op zaterdag trakteren wij onze jeugdleden op een heerlijke lekkernij en zondag hebben we voor al onze senioren-leden én trouwe supporters een kleinigheidje dat te besteden is in onze kantine.

Ik wens alle leden, vrienden, vrijwilligers, supporters en sponsoren heel veel plezier aankomend weekend en feliciteer elkaar gerust met ons 70 jarig bestaan!!

Met sportieve groet,

Maarten Lucius,