20190526 192828Omdat het met de coronabesmettingen gelukkig de goede kant op lijkt te gaan, kan er vanaf 5 juni weer wat meer. Ook op onze voetbalclub. Hier zijn we natuurlijk ontzettend blij mee! Jeugdteams in de categorieën t/m O18 jaar kunnen eindelijk weer wedstrijden spelen tegen teams van andere verenigingen en senioren mogen onderling trainingswedstrijdjes spelen bij de eigen vereniging zonder beperking en zonder dat er 1,5 meter afstand gehouden hoeft te worden.

Dit zijn versoepelingen waar we gelukkig van worden.

Toch zijn we er nog niet. En wij willen al onze leden wijzen op het volgende:

• Toeschouwers en ouders zijn nog altijd niet toegestaan op ons sportpark. Dit geldt voor wedstrijden én trainingen.
  • De kantine en kleedlokalen blijven gesloten.
  • Het terras bij de kantine is geopend voor maximaal 50 personen aan tafeltjes. Aan één tafel maximaal 4 personen op 1,5 meter.
  • Gebruik van ons terras alleen na een voetbalactiviteit.
  • Geen muziek buiten!
  • Er zal een beperkt assortiment en drank en eten zijn.
  • Wil je met je team voetballen reserveer dit dan bij bestuurslid Joeri Dobbelsteen.
  • Bij de reservering krijg je tevens een tijdsblok toegewezen wanneer je op het terras terecht kunt.
  • Na 1 juli is trainen alleen mogelijk op ons kunstgrasveld. Wil je hier gebruik van maken, geef dit dan ook aan bij Joeri (Senioren) of bij Michel de Bruijn (Jeugd).

Verder blijven natuurlijk alle basisregels van toepassing:

• Was je handen.
  • Heb je klachten? Blijf thuis en laat je testen.
  • Houd 1,5 meter afstand van anderen.