20190526 192828Het blijven rare tijden voor ons allemaal. Wat zouden we graag op een normale manier met elkaar trainen. Wedstrijden spelen tegen clubs uit de regio. Met elkaar één en ander analyseren in de kantine. Maar voorlopig zit dat er niet in. Gelukkig gaan de trainingen voor onze jeugdleden door en mogen ook de senioren in groepjes van maximaal vier personen met elkaar bezig zijn. Niet ideaal, maar het is iets. Onlangs hebben alle leden van onze vereniging een brief ontvangen waarin actuele zaken rondom onze club beschreven zijn. Ook de contributie kwam daarbij aan bod.

Deze week gaat de inning van de contributie plaatsvinden. Velen hebben de contributie voor het hele jaar betaald. Er is ook een deel dat de contributie periodiek wil betalen. Dat kan ook. We hebben in de brief aangegeven dat er een mogelijkheid is om hierop te reageren. Als dat niet is gedaan dan zal de contributie één dezer dagen worden afgeschreven.