20190526 192828Er komt binnenkort een hele leuke en mooie bestuursfunctie vrij bij voetbalvereniging Heeswijk. Wij zijn namelijk op zoek naar een nieuwe secretaris (M/V). Als secretaris ben je belangrijk voor de communicatie tussen het bestuur, leden en andere partijen.

Taken zijn onder andere; vastlegging van de bestuursvergaderingen (1x per maand), opstellen en versturen van correspondentie richting leden, KNVB, gemeente en andere partijen en samen met de overige bestuursleden het voorbereiden van de Ledenvergadering. Ben je enthousiast en flexibel, kun je begrijpelijk communiceren en goed notuleren tijdens vergaderingen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Als secretaris maak je deel uit van het bestuur van de voetbalclub.

Lijkt jou dit wat of wil je meer informatie? Stuur een mail naar: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.