20190526 192828In een ongekend spannend voetbalweekend hebben wij een ongekende topper als Pupil van de Week. Duuk van der Aa uit Heeswijk JO10 zit zondag op de eerste rang tijdens de wedstrijd van ons eerste elftal tegen DAW uit Schaijk. Duuk stelt zich heel graag aan jullie allemaal voor.

Hoi! Ik ben Duuk, 9 jaar oud en speel dus in de JO10 van VV Heeswijk. Mijn trainers zijn Frank, Toon, Jens en Marith. Op zaterdagen, tijdens de wedstrijden, probeer ik te zorgen voor doelpunten en voorzetten want ik sta in de spits of rechtsvoor. Als ik van al dat voetballen honger en dorst heb gekregen dan eet ik het allerliefste pizza en drink daar dan graag een glas Fanta bij. Later zou ik heel graag profvoetballer worden, als het even kan bij mijn favoriete voetbalclub PSV. Als ik niet naar school ga of aan het voetballen ben dan ga ik naar Jong Nederland, game ik graag of check ik YouTube. Maar dit weekend ga ik genieten van Heeswijk - DAW.

Tot zondag!

Groetjes Duuk