Nieuwjaarsreceptie 2018 vv Heeswijk 09Via deze weg willen we alle leden, vrijwilligers, sponsoren en iedereen die VV Heeswijk een warm toedraagt, hele fijne feestdagen en een nog beter 2024 toewensen. Proosten op het nieuwe jaar doen we traditiegetrouw tijdens onze nieuwjaarsreceptie. Deze is dit jaar op 7 januari 2024 en iedereen is bij deze van harte uitgenodigd. Om 13.00 uur trappen we de middag feestelijk af met de nieuwjaarswedstrijd tussen Heeswijk 35+ en Dames 1. Om 15.00 uur begint het officiële gedeelte en worden onze jubilarissen gehuldigd én wordt de Pluim van de Club uitgereikt. Tevens worden jullie door onze voorzitter Maarten Lucius bijgepraat over de laatste stand van zaken rondom de samenwerking op het gebied van jeugdvoetbal tussen VV Heeswijk en RKSV Avesteyn. Tot op 7 januari allemaal!