20190526 192828Zoals eerder aangekondigd is het op 30 november tijd voor onze Algemene Ledenvergadering. Hét moment om me te denken over wat er allemaal speelt rondom onze voetbalclub. Natuurlijk is iedereen van harte welkom, we starten om 21.00 uur. Je kunt je alvast inlezen door de notulen van de ledenvergadering van vorig jaar door te nemen alsook het jaarverslag van het seizoen 2022-2023. Dit zijn de stukken die tijdens de vergadering goedgekeurd dienen te worden.

De agenda voor de vergadering van 30 november ziet er als volgt uit:

1.   Opening door de voorzitter & mededelingen

2.   Vaststellen notulen ledenvergadering 24-11-2022

3.   Goedkeuring jaarverslag secretaris 2022/2023

4.   Bevindingen onderzoekscommissie - Samenwerking Avesteyn - Plan van aanpak buitensportaccommodatie

5.   Jaarverslag en begroting van de penningmeester

6.   Verkiezing van de kascommissie

7.   Contributie

8.   Verkiezing van bestuursleden

9.
Raad van toezicht Zeskamp HDL

10.  Nieuwjaarsreceptie

11. Loting Quiz

In het bestuur is jeugdvoorzitter Frank Dobbelsteen aftredend en herkiesbaar. Eventuele andere kandidaten kunnen zich melden tot uiterlijk 27 november.

We zien jullie graag allemaal op donderdag 30 november.