SponsoringHeeswijk2Het tweede seniorenteam van Voetbalvereniging Heeswijk speelt in mooie nieuwe tenues. Dit is dankzij Van den Akker Aqua Service uit Heeswijk-Dinther die voor drie seizoenen shirtsponsor is voor dit team. Afgelopen zondag werden de tenues in ontvangst genomen.

Bij die gelegenheid werd Fred van den Akker, eigenaar van Aqua Services, in het bijzijn van het team met waardering toegesproken door Peer Verkuijlen, voorzitter van Heeswijk. Het is volgens Verkuijlen heel erg belangrijk dat deze ondersteuning geboden kan worden. "Het is niet alleen financieel maar ook de betrokkenheid die daarbij een rol speelt. Het verkrijgen van steun door deze ondernemers vanuit de gemeenschap van Heeswijk-Dinther is heel erg belangrijk voor de vereniging" aldus de voorzitter. Hij gaf daarbij ook aan dat het ook verplichtingen schept voor het team, niet alleen in prestaties maar ook in presentatie qua gedrag en sportiviteit.

Aqua Services is gevestigd op bedrijventerrein Retsel en geeft advies en passende oplossingen op het gebied van waterbehandeling, beregening en pompen e.d.. Ondermeer wordt gewerkt voor de gemeente Bernheze voor onderhoud van sproei-installaties voor sportvelden.

Foto: Hans Heesakkers