160608PupilMatsHulstDeze zondag speelt Heeswijk 1 de laatste competitiewedstrijd van het seizoen in eigen huis, tegen Venhorst. Mats Hulst is Pupil van de week en stelt zich vast voor: “Ik ben dus Mats Hulst, ben 9 jaar speel in de F1. Ik speel altijd in de spits en scoor vrij veel, mede door ons goed teamspel.

Ik zit op de Bolderik, in groep 5. Ik vind het Nederlands elftal toch de allerbeste club en Arjan Robben mijn grote voorbeeld. Ik lust heel graag een bord friet veel ketjap en mayo en daarna een bakje kipnuggets. Ik sla ook graag een balletje op de tennisbaan en op het speelveldje voetballen met mijn vriendjes Xander en Frije vind ik ook super leuk. Daarna op de bank met koptelefoon over de oren naar Emzo Knol luisteren. Ik hoop dat onze jongens de mooie serie overwinningen vanmiddag een goed vervolg geven. Groetjes Mats.”