20190526 192828In een ongekend spannend voetbalweekend hebben wij een ongekende topper als Pupil van de Week. Duuk van der Aa uit Heeswijk JO10 zit zondag op de eerste rang tijdens de wedstrijd van ons eerste elftal tegen DAW uit Schaijk. Duuk stelt zich heel graag aan jullie allemaal voor.

20190526 192828Heeswijk 1 speelt dit seizoen alleen nog maar belangrijke wedstrijden. De eerste belangrijke wedstrijd is een thuiswedstrijd en wel tegen Union Malden. Eerder dit seizoen werd het in Malden 3-0 voor de thuisploeg, maar toen was dat natuurlijk zónder Pupil van de Week. En die is er komende zondag wel één! Senn Weltevreden is de gelukkige.

20190526 192828Deze zondag staat er een heerlijk affiche op het programma voor de mannen van Heeswijk 1. Op Sportpark De Balledonk komt buurman Prinses Irene uit Nistelrode op bezoek. Een onvervalste Bernhezer derby dus. Zo'n prachtige wedstrijd verdient natuurlijk een topper als Pupil van de Week. En die topper hebben we gevonden! De eer komende zondag is aan niemand minder dan Barry van Raak. Hij stelt zich natuurlijk aan jullie voor.

20190526 192828Op ons mooie sportpark speelt Heeswijk 1 komende zondag tegen Avanti uit Schijndel. Ons eerste elftal heeft de punten hard nodig om weg te komen uit de onderste regionen van de ranglijst. Afgelopen zondag werd er nog een punt gepakt op bezoek bij nummer twee Handel, kijken of er een driepunter inzit tegen Avanti, dat op een vierde plek staat. Aan de pupil van de week zal het zondag in ieder geval niet liggen want dat is niemand minder dan Dickie Fritscheck.

20190526 192828Komende zondag speelt ons eerste elftal de tweede thuiswedstrijd van het seizoen. Op 24 september werd gewonnen van SSS ’18, zondag is Handel de tegenstander. Natuurlijk hebben we ook in dit nieuwe seizoen bij de thuiswedstrijden van Heeswijk 1 een Pupil van de Week. Komende zondag is dit Mink Dobbelsteen. Mink stelt zich graag aan jullie voor.

20190526 192828Zondagmiddag speelt ons eerste elftal tegen de koploper in de 2de Klasse E: Boekel Sport. Er staat momenteel geen maat op Boekel Sport. De ploeg won al haar negen gespeelde wedstrijden dit seizoen en dus weet Heeswijk dat het vol aan de bak moet. De ploeg van Mark Strik wordt natuurlijk gesteund door de trouwe fans én door Dex van Zoggel, want hij is zondag onze Pupil van de Week.

20190526 192828

Komende zondag is het D-Day voor ons eerste elftal. Heeswijk 1 moet winnen van koploper Sparta ’25 om nacompetitie op de valreep te ontlopen. Daarbij is alle steun volop nodig. Iedereen moet scherp zijn. Van linksback tot spits van trainer tot onze Pupil van de Week. En dat is zondag: Finn van Kaathoven.

20190526 192828Komende zondag speelt Heeswijk 1 in eigen huis tegen Olympia '18. Opnieuw een belangrijke wedstrijd voor ons eerste elftal en dus zijn we weer op zoek gegaan naar een top Pupil van de Week. En ook deze week hebben we die natuurlijk weer gevonden. Fiep Doedee heeft komende zondag de eer. En zoals gebruikelijk stelt ze zich aan jullie voor.

20190526 192828Komende zondag staat er een ontzettend belangrijke wedstrijd op het programma voor ons eerste elftal. De nummer 4 van de ranglijst, SSS '18, komt op bezoek. Wil Heeswijk wegkomen van de nacompetitieplaatsen dan zal er gewonnen moeten worden. Aan onze pupil van de week Pepijn van Brink mede de taak om voor een top zondag te zorgen!