HarrievanPaduaAfgelopen zondag werd niet alleen vanwege het overlijden van Mies van Schijndel maar ook vanwege Harrie van Padua met rouwbanden gespeeld. In een maand tijd verliest de club twee iconen. Onverwacht overleed Harrie van Padua afgelopen weekend op 85 jarige leeftijd.
De uitvaartdienst vindt plaats op donderdag 21 februari om 10.30 uur in de Heilige Willibrorduskerk in Heeswijk. Er is gelegenheid om persoonlijk afscheid te nemen op woensdag 20 februari van 19.00 tot 19.45 uur in Rouwkamer Cunera/Laverhof – ingang Abdijstraat.

Harrie was in 1951 medeoprichter van Voetbalvereniging Heeswijk. Hij is de club heel zijn leven trouw gebleven en was elke zondag als trouwe supporter aanwezig. Vroeger was Harrie zelf ook actief voetballer. Dat heeft hij ook aan zijn zoon René en kleinzoon Jur overgebracht. Beiden zijn ook bij de club betrokken. Als medeoprichter was Harrie jarenlang bestuurslid van de club. Inmiddels meer dan 68 jaar lid en in 2011 werd Harrie dan ook onderscheiden vanwege zijn 60 jarig lidmaatschap en verdiensten voor de club.Er is door Harrie door de jaren heen veel werk voor de club gedaan. Tot afgelopen zomer stond hij op zondag nog met regelmaat aan de kassa. Het verlies van zijn vrouw Jo nog geen half jaar geleden viel hem zeer zwaar. Echter ondanks dat bleef hij optimistisch om verder te gaan. Het plotselinge overlijden is mede daarom voor alle nabestaanden een zeer verdrietige ervaring. We zullen Harrie als supporter langs de lijn en zijn trouwe aanwezigheid en inzet bij de club erg missen.
De kinderen, partners, kleinkinderen en alle nabestaanden en aanverwanten wensen wij veel sterkte met het verlies van Harrie.

Namens het bestuur, jeugdbestuur, vrijwilligers, leden, stichting vrienden en supporters van VV Heeswijk.

Peer Verkuijlen, voorzitter