Willem IIDe eerste trainingen in aanloop naar het seizoen 2020/2021 zijn alweer geweest en binnenkort gaan ook de eerste oefen- en bekerwedstrijden weer gespeeld worden. We zijn blij dat de bal weer kan en gaat rollen, alleen hebben ook wij als voetbalclub natuurlijk nog steeds te maken met de maatregelen rondom het nog altijd aanwezige coranavirus. Eén van de maatregelen die we als club genoodzaakt zijn om te nemen is dat we de kleedlokalen rondom de te spelen oefen- en bekerwedstrijden niet kunnen gebruiken. Dit geldt voor onze eigen teams alsook voor de tegenstander.

Het is rondom de wedstrijden te druk in onze kleedlokalen en dus is de 1,5 meter afstand tussen spelers en staf onderling niet te handhaven. Dit betekent dus concreet dat binnen omkleden en douchen niet mogelijk is. Ook de wedstrijdbesprekingen dienen buiten te worden gehouden.

We hopen op jullie begrip en wij volgen, net als jullie, de ontwikkelingen en de maatregelen die getroffen worden rondom het coronavirus op de voet.

Bestuur VV Heeswijk