161110MarcvandeVen1'Het is niet op voorhand zo dat je denkt aan minstens vijf seizoenen werken met dezelfde hoofdtrainer', dat zegt voorzitter Peer Verkuijlen van voetbalvereniging Heeswijk. Toch gaat het nu wel gebeuren. En dat is misschien verrassend maar tot grote tevredenheid van alle betrokkenen. Hoofdtrainer Marc van de Ven, de staf, spelersgroep en het bestuur zijn allen verheugd dat de samenwerking ook in het seizoen 2017/2018 voortgezet zal worden. Tijdens de ledenvergadering, donderdag 10 november, werd dat door de voorzitter bekend gemaakt.

Zowel Marc van de Ven als de betrokken spelersgroep hebben aangegeven dat er nog meer dan voldoende uitdaging is om verder te gaan. Er is de afgelopen weken goed en zorgvuldig overleg gevoerd hierover. Zowel de groep als de trainer blijven zich ontwikkelen. De bereidheid om dat te blijven doen en vooral ook elkaar te inspireren is een belangrijke basis om langer samen te werken. Volgens Van de Ven en Verkuijlen zit dat zeker wel goed. Ook de goede start van dit seizoen speelt daarin wel mee, maar er is uiteraard ook verder gekeken. Dergelijke afspraken maak je niet op basis van een goede periode maar je kijkt naar het totaal en naar de toekomst. Tijdens de ledenvergadering werd eveneens erg positief gereageerd op het bericht.