DSC01418Scheidrechters2In de week van de scheidsrechters -een initiatief van de knvb- zetten wij als Voetbalvereniging Heeswijk ook graag onze scheidsrechters in het zonnetje. De scheidsrechterslokalen zijn namelijk opgeknapt.

Extra mooi om te noemen, is dat de scheidsrechters hier zelf een grote bijdrage aan hebben geleverd, zowel fysiek als financieel: de jaarlijkse scheidsrechtersvergoeding gaat altijd naar een specifiek doel, in dit geval het opknappen van deze lokalen. "Waardering én dank aan al onze scheidsrechters is hier zeker op zijn plaats!", aldus voorzitter Peer Verkuijlen.

"Scheidsrechters zijn van grote waarde voor onze vereniging. Zonder hen geen wedstrijden. Dat beseffen wij ons goed en daarom krijgen zij absoluut onze waardering voor hun inzet." Scheidsrechter en bestuurslid Ad van Nuland vult Peer aan: "Dankzij vakwerk van onze eigen mensen, waaronder een aantal scheidsrechters, hebben we deze klus kunnen klaren. Mooi om dat samen te kunnen doen." Het resultaat mag er zijn.

DSC01362KleedlokalenScheidsDSC01364KleedlokalenScheidsDSC01366KleedlokalenScheidsDSC01368KleedlokalenScheids

Foto's: Hans Heesakkers