PupilLarsOns eerste elftal speelt op 18 december thuis tegen Emplina 1 (inhaalwedstrijd van 4 december). De Pupil van de week stelt zich graag vast even voor: "Ik ben Lars Diesveld, ben 8 jaar en speel in de F1. Ik speel meestal achterin en kan links en rechts, wat heel fijn voetballen is. En ook ik zit op 't mooie Mozaïek in groep 5 met de beroemde drie juffen.

Ik ben een grote fan van FC Barcelona. Ik weet en heb daar alles van, het is echt mijn lievelingsclub. Messi vind ik de beste voetballer van de wereld. Voetballen doe ik heel graag, net als trampoline springen. Daarna op de bank in de huiskamer met mijn tablet via YouTube Sinterklaasjournaal kijken. Daarbij een portie sushi en soms een glaasje cola erbij en dan hoor je mij een tijdje niet meer. En nu maar hopen dat onze Blauw-Witters de smaak van een overwinning weer te pakken hebben en ik wens ze daar heel veel succes in. Groetjes Lars."