20190526 192828De ongeslagen koploper Boekel Sport kwam vandaag op bezoek in Heeswijk. Op deze koude herfstdag werd de wedstrijd gespeeld op het kunstgras aan de overkant van de weg. Onder leiding van scheidsrechter De Graaf was het een open wedstrijd waarbij geen van de partijen echt de overhand had. Gedurende de wedstrijd hadden beide ploegen goede fases en het was uiteindelijk de koploper die het meeste aanspraak maakte op de winst. Meer foto's ( Peter Tips )

De thuisploeg kwam een paar keer goed weg en wist bijvoorbeeld een kopbal van de lijn te halen. Het leek er echter lang op dat de punten verdeeld zouden worden maar een onwaarschijnlijk doelpunt zorgde ervoor dat de ploeg uit Boekel de volle 30 punten uit 10 wedstrijden heeft gehaald. Een vrije trap werd na tussenkomen van de Heeswijkse keeper terug ingebracht en met een harde omhaal was de winst voor Boekel Sport.

Volgende week uit naar Berghem Sport voor de laatste wedstrijd en laatste kans voor het winter-reces om de eerste helft van het seizoen met een goed resultaat af te sluiten.